قوانین دیجی سا:
شرایط ارسال
- سفارشاتی که در روزهای تعطیل ثبت شده باشند، در اولین روز کاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
- زمان تقریبی ارسال سفارش با توجه به فاصله مقصدحدود 24 الی 72ساعت کاری میباشد.
- حاملی که توسط مشتری گرامی برگزیده میشود،به عنوان نماینده خریدار تلقی شده و پس از تحویل کالا به آن دیجی سا هیچ مسئولیتی راجع به آسیب فیزیکی و مفقودی ندارد.
- مشتریان پس از ارسال کالا توسط دیجی سا، میتوانند مرسوله را از طریق پروفایل خود پیگیری کنند.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود.
- ارسال تصویر کارت ملی کاربر ار طریق آیکون واتس آپ سایت ، جهت ارسال کالا الزامی می باشد.
تیپاکس:
- ارسال توسط حامل تیپاکس پس کرایه میباشد، کرایه بار توسط مشتری و در زمان تحویل سفارش پرداخت میشود.تمامی مرسولات بیمه شده تا سقف ده میلیون تومان و در صورت خسارت یا مفقودی از عهده فروشگاه دیجی سا خارج و پیگیری از طریق شرکت تیپاکس خواهد بود.
- زمان تقریبی ارسال 1 الی 5 روز کاری میباشد.
پست پیشتاز:
- ارسال های از طریق پست پیشتاز به صورت پیش کرایه بوده و در زمان ثبت سفارش هزینه توسط مشتری پرداخت میشود.
- زمان تقریبی ارسال 1 الی 5 روز کاری میباشد.این نوع ارسال شامل بیمه نمیباشد.
پست پیشتاز+ بیمه:
- ارسال های از طریق پست پیشتاز به صورت پیش کرایه بوده و در زمان ثبت سفارش هزینه ارسال و مبلغ بیمه توسط مشتری پرداخت میشود.
- زمان تقریبی ارسال 1 الی 5 روز کاری میباشد.
- تمامی مرسولات بیمه شده تا سقف مبلغ سفارش میباشدو در صورت خسارت یا مفقودی از عهده فروشگاه دیجی سا خارج و پیگیری از طریق شرکت پست صورت گیرد.
- کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی میباشند،مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
استرداد کالا چگونه صورت پذیرد؟
- - استرداد کالا حتما باید بعد از هماهنگی با پشتیبانی دیجی سا صورت پذیرد و از مرجوع کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.
- جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا چهارشنبه 9صبح الی 18 و روزهای پنجشنبه 9صبح الی14) تماس بگیرید و یا به شماره واتس آپ 09198901900 ارسال نمایید.
- توجه داشته باشید در هر دو صورت لازم است کد و اطلاعات خرید خود را اعلام فرمایید.
- پس از پذیرش کالا کارشناسان حداکثر طی 72 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا هفت روز کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.
- جهت استرداد وجه دیجی سا نیازمند اطلاعات حساب بانکی شما میباشد.(شماره کارت بانکی و شماره شبا) لطفا در پنل خود بارگداری فرمایید. - هر گونه آسیب و ایراد فیزیگی و یا وجود مغایرت در مشخصات با اطلاعات وبسایت را در اسرع وقت و حداکثر طی 24 ساعت به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.در صورتی که مغایرت بودون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد.
- کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی می باشند، شرکت گارانتی مسئول انجام فرایند خدمات پس از فروش می باشند.
- شرایط انصراف از خرید
- - بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- زمان استرداد وجه در صورت لغو سفارش هفت روزکاری میباشد.
- کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی میباشند،مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
- دیجی سا نسبت به نوسانات لحظه ای و روزانه قیمت ها مسئولیتی ندارد.
- هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی سا باشد، هزینههای ارسال به عهده دیجی سا است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجی سا ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی سا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا و هماهنگی با دیجی سا تماس بگیرید.
- اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
آدرس فروشگاه دیجی سا : تهران خیابان حافظ کوچه ازهری پلاک5 طبقه همکف تلفن:021-66746500 021-66746100