7 روز ضمانت

شرایط بازگشت کالا

فروشگاه دیجی سا برای رفاه حال و کسب رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان، امکان بازگشت 7 روزه کالا در صورت وجود ایراد سخت‌افزاری را به عنوان یکی از سرویس‌های خود انتخاب کرده و برای کلیه دستگاه‌هایی که از فروشگاه خریداری می‌شوند، این شرایط وجود خواهد داشت. روند انجام و پیگیری ضمانت 7 روزه بازگشت کالا به صورت زیر است:

شرایط استفاده از ضمانت 7 روزه بازگشت کالا:

اگر دستگاه خریداری شده از فروشگاه دیجی سا دارای ایراد سخت افزاری باشد، تا 7 روز امکان بازگشت کالا امکان پذیر است. در صورت پایان یافتن 7 روز، این شرط به صورت خودکار از بین می‌رود. جعبه و متعلقات دستگاه باید تا پایان 7 روز به صورت سالم و مانند روز اول نگهداری شوند. لذا استفاده از قانون 7 روزه بازگشت کالا مشمول سلامت جعبه و متعلقات آن است. وارد آمدن هرگونه آسیب به کالا، اعم از مخدوش شدن جعبه یا نوشته شدن هر متنی روی آن، به صورت خودکار امکان استفاده از ضمانت 7 روزه را از بین می‌برد. از آنجا که محصولات به صورت پلمپ شده ارائه می‌شوند، لذا وارد آمدن صدمات سخت‌افزاری شامل شکستگی یا خط و خش، اعتبار این گزینه را از بین می‌برد.

مغایرت در کالای ارسال شده با محصول سفارش داده شده:

وجود هرگونه ایراد و مغایرت در کالای ارسال شده، حداکثر ظرف 24 ساعت باید به اطلاع فروشگاه دیجی سا برسد. اگر برای تشخیص مغایرت نیاز به باز کردن پلمپ باشد (مانند رنگ یا مشخصات سخت‌افزاری)، کالا باید در شرایط اولیه خود باقی مانده و از آن استفاده نشود. همچنین جعبه و متعلقات آن باید مانند روز اول صحیح و سالم باقی بماند. تصاویر درج شده در سایت، ملاک مناسبی برای استناد به مغایرت کالا به حساب نمی‌آید و شرط اصلی وجود مغایرت، تنها مشخصات درج شده برای هر کالاست. اگر امکان تشخیص مغایرت در صورت باز نکردن پلمپ اولیه کالا امکان پذیر بوده و کاربر به اشتباه آن را باز کرده باشد، امکان استفاده از این شرط خودکار از بین می رود.

اگر کالای ارسال شده دارای آسیب دیدگی باشد:

از آنجا که بسته‌بندی کالاها به صورت کاملا ایمن و استاندارد انجام می‌شود، وجود هرگونه آسیب در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت ارسال کننده کالا خواهد بود و تنها در صورت تأیید شرکت حمل و نقل، این مسئولیت بر دوش فروشگاه دیجی سا قرار خواهد گرفت. وجود آسیب دیدگی باید حداکثر ظرف 24 ساعت به اطلاع فروشگاه دیجی سا برسد. اگر آسیب وارد آمده در لحظه تحویل قابل مشاهده است، مشتری می تواند از دریافت کالا امتناع کرده و آن را جهت بررسی به فروشگاه دیجی سا بازگشت بزند. کالای دارای آسیب باید با همان شرایط به همراه مدرک معتبر از شرکت حمل و نقل کننده کالا به فروشگاه دیجی سا ارسال شود.

چگونگی بازگشت کالا

پس از مشاهده هرگونه ایراد، ابتدا با قسمت پشتیبانی فروشگاه دیجی سا تماس حاصل نموده و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری نمایید. کالا را به همراه جعبه و تمام متعلقات آن، در بسته‌بندی اصلی قرار داده و سپس ارسال نمایید. بر اساس قوانین بازگشت 7 روزه کالا، در صورتی که هرگونه خدشه‌ای به جعبه (اعم از نوشتن متن یا جسباندن برچسب) وارد آید، امکان استفاده از ضمانت 7 روزه به صورت خودکار از بین می‌رود. تمامی رمزهای عبور و مشخصات کاربر که در دستگاه وارد شده، پیش از ارسال باید حذف شود تا تیم فنی فروشگاه دیجی سا، امکان تست دستگاه را داشته باشند. برای ارسال کالا از آدرس‌های زیر استفاده نمایید:

دفتر تهران: خیابان جمهوری نرسیده به پل حافظ پاساژ خانه موبایل واحد 511

فروشگاه تهران: خیابان جمهوری بعد از پل حافظ پاساژ چارسو واحد f42

هزینه مرجوع شدن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر ایرادات سخت‌افزاری، مغایرت مشخصات و وارد شدن آسیب به تأیید کارشناسان فروشگاه دیجی سا برسد، هزینه مرجوع شدن کالا به عهده دیجی سا خواهد بود. در غیر این صورت اگر کارشناسان ما، وارد شدن ضربه یا هر مورد دیگری را تشخیص دهند، هزینه‌ها توسط مشتری باید پرداخت شود.

روند رسیدگی به کالاهای مرجوع شده چگونه است؟

کالاهایی که به دفتر تهران ارسال می‌شود، ظرف 24 الی 48 ساعت بررسی می‌شوند. اگر هرگونه ایرادی توسط کارشناسان دیجی سا تشخیص داده شود، در این مدت با مشتری تماس گرفته شده و موضوع با ایشان در میان گذاشته می‌شود. اگر مشکل به وجود آمده از سمت فروشگاه دیجی سا بوده باشد، با کمال میل این قضیه را پذیرفته و کالای جایگزین برای مشتری ارسال می‌شود. در غیر این صورت، اگر ایراد قابل حلی وجود داشته باشد، مشکل توسط تیم فنی برطرف شده و کالا مجددا برای کاربر ارسال می‌شود. ملاک عملکرد و تشخیص موارد اشاره شده، مشاهدات و بررسی‌های تیم فنی فروشگاه دیجی سا خواهد بود.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی سا باشد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی سا است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجی سا ارسال شود.
- در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی سا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا  و هماهنگی با دیجی سا تماس بگیرید.
- اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

نحوه تماس با فروشگاه دیجی سا:

دفتر تهران: خیابان جمهوری نرسیده به پل حافظ پاساژ خانه موبایل واحد 511        

فروشگاه تهران: خیابان جمهوری بعد از پل حافظ پاساژ چارسو واحدf42

تلفن:

 66746100  66746500


فروشگاه اینترنتی دیجی سا

فروش لوازم جانبی موبایل ساعت هوشمند گجت اسپیکر پاور بانک شارژ قاب