شرایط بازگشت کالا
فروشگاه دیجی سا جهت آسودگی خاطر و رضایتمندی بیشتر مشتریان برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند 7 روز فرصت بازگشت کالا در نظر گرفته است.
لطفا جهت بهره مندی هر چه بهتر و سریعتر نکات زیر را به دقت مطالعه فرمایید:
- چه کالاهایی شامل 7 روز مهلت تست می شوند؟
- کلیه محصولاتی که از نظر فیزیکی باید سالم به دست مشتری برسند (مانند : کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن) گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی باشند.
- همچنین کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف جانبی همراه سفارش ارسال میشودمشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. - محصولاتی که دارای گارانتی بلند مدت هستند درصورت خرابی تا 7 روز از زمان تحویل کالا کلیه هزینه ها به عهده دیجی سا می باشد و چنانچه بعد از 7 روز باشد هزینه های ارسال به عهده مشتری می باشد.
ارسال کالا چگونه صورت پذیرد؟
- - ارسال کالا حتما باید با هماهنگی دی جی سا صورت پذیرد و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.
- جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 9-17 و روزهای 5 شنبه 9-14) تماس بگیرید و یا به آدرس https://telegram.me/dgsa پیام ارسال نمایید.
- توجه داشته باشید در هر دو صورت لازم است کد و اطلاعات خرید خود را اعلام فرمایید.
- پس از پذیرش کالا کارشناسان دی جی سا حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد. - هر گونه آسیب و ایراد فیزیگی و یا وجود مغایرت در مشخصات با اطلاعات وبسایت را در اسرع وقت و حداکثر طی 24 ساعت به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.در صورتی که مغایرت بودون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد.
- اشکال و یا ایراد فنی را باید حداکثر تا 7 روز به دیجی سا اطلاع دهید.
- کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی می باشند، شرکت مذکور مسئول انجام فرایند گارانتی می باشند.
- شرایط انصراف از خرید
- در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
- بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.
هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی سا باشد، هزینههای ارسال به عهده دیجی سا است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجی سا ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی سا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا و هماهنگی با دیجی سا تماس بگیرید.
- اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
آدرس فروشگاه دیجی سا : پاساژچارسو، طبقه ۴ام، پلاکF42