برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا

فروشگاه دیجی سا جهت آسودگی خاطر و رضایتمندی بیشتر مشتریان برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند 7 روز فرصت بازگشت کالا در نظر گرفته است.
لطفا جهت بهره مندی هر چه بهتر و سریعتر نکات زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

  •  چه کالاهایی شامل 7 روز مهلت تست می شوند؟
    - کلیه محصولاتی که از نظر فیزیکی باید سالم به دست مشتری برسند (مانند : کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن) گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی باشند.
    - همچنین کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف جانبی همراه سفارش ارسال میشودمشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
  • محصولاتی که دارای گارانتی بلند مدت هستند درصورت خرابی تا 7 روز از زمان تحویل کالا کلیه هزینه ها به عهده دیجی سا می باشد و چنانچه بعد از 7 روز باشد هزینه های ارسال به عهده مشتری می باشد.

 ارسال کالا چگونه صورت پذیرد؟

  • - ارسال کالا حتما باید با هماهنگی دی جی سا صورت پذیرد و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.
    - جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 9-17 و روزهای 5 شنبه 9-14) تماس بگیرید و یا به آدرس https://telegram.me/dgsa پیام ارسال نمایید.
    - توجه داشته باشید در هر دو صورت لازم است کد و اطلاعات خرید خود را اعلام فرمایید.
    - پس از پذیرش کالا کارشناسان دی جی سا حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
    - در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

  • هر گونه آسیب و ایراد فیزیگی و یا وجود مغایرت در مشخصات با اطلاعات وبسایت را در اسرع وقت و حداکثر طی 24 ساعت به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.در صورتی که مغایرت بودون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد.

  • اشکال و یا ایراد فنی را باید حداکثر تا 7 روز به دیجی سا اطلاع دهید.

  • کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی می باشند، شرکت مذکور مسئول انجام فرایند گارانتی می باشند.
  • شرایط انصراف از خرید
    - در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
    - بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

    هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟
    - اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی سا باشد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی سا است.
    - برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجی سا ارسال شود.
    - در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی سا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
    - اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا  و هماهنگی با دیجی سا تماس بگیرید.
    - اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

    آدرس فروشگاه دیجی سا : پاساژچارسو، طبقه ۴ام، پلاکF42

فهرست

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم